Compartimentul de Evaluare, Orientare Școlară și Profesională
C.E.O.S.P.
Documente necesare întocmirii dosarului
privind obținerea certificatului de orientare/reorientare școlară și profesională
Anexă dosar
Observații anexă
Declarație conform Regulamentul (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice
Cerere-tip pentru evaluare complexă și orientare școlară/profesională a copiilor cu dizabilități și cerințe educaționale speciale/copiilor cu cerințe educaționale speciale
Exemplu: Hotărâre a instanței sau hotărâre a comisiei pentru protecția copilului
În situația copiilor pentru care s-a aplicat ca măsură de protecție plasamentul
Eliberată de SPAS/DGASPC de sector
Model anexă a anchetei sociale
pentru copiii cu dizabilități și/sau cerințe educaționale speciale
Fișă medicală sintetică
pentru copiii cu dizabilități și/ sau cerințe educaționale speciale
Se trece diagnosticul complet - bolala principală, boli asociate și alte boli, precum și codul de boală prevăzut de Clasificația Internațională a Maladiilor, respectiv CIM-10
Dacă este cazul
Fișă de evaluare psihologică în vederea încadrării în grad de handicap, a orientării școlare și profesionale și a planificării beneficiilor, serviciilor și intervențiilor pentru copilul cu dizabilități și/sau cerințe educaționale speciale
Fișă psihopedagogică
pentru elevul cu dizabilități
și/ sau cerințe educaționale speciale
Foaie matricole pentru nivel primar/gimnazial/liceal
Adeverință pentru nivel preșcolar, clasa pregătitoare
La reorientare
Note:
Cererea semnată de părinți/reprezentanți legali împreună cu documentele menționate anterior, pot fi depuse de unitatea de învățământ în condițiile obținerii acordului în scris al pătinților/reprezentanților legali;
Cererea se înregisrează numai în condițiile în care sunt anexate toate documentele menționate mai sus.
Documente realizate de către director și responsabilul de caz servicii psihoeducaționale din UPJ
Adresa ISJ Maramureș privind gestiunea eficientă a documentelor
Precizări CJRAE Maramureș-COSP privind întocmire eficientă a documentelor
Numirea Responsabilului de caz servicii psihoeducaționale
Modele pentru dosarul de curriculum adaptat
Model plan de servicii individualizat pentru copiii cu cerințe educaționale speciale
Model contract cu familia copilului cu dizabilități și/sau CES
Model de raport de monitorizare
Legislație
Procedură
cu privire la asigurarea condițiilor de egalizare a șanselor pentru elevii cu deficiențe de vedere, deficiențe de auz și tulburări de neurodezvoltare care susțin examenele naționale: Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a și
Examenul Național de Bacalaureat - sesiunea 2024
Procedură
cu privire la asigurarea condițiilor de egalizare a șanselor pentru elevii cu deficiențe de vedere, deficiențe de auz și tulburări de neurodezvoltare care susțin examenele naționale: Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a și
Examenul Național de Bacalaureat - sesiunea 2023
Procedură
cu privire la asigurarea condițiilor de egalizare a șanselor pentru elevii cu deficiențe de vedere, deficiențe de auz și tulburări de neurodezvoltare care susțin examenele naționale: Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a și
Examenul Național de Bacalaureat - sesiunea 2022
Integrarea copiilor cu Cerințe Educaționale Speciale în învățământul de masă
Integrarea elevilor cu Cerințe Educaționale Speciale în învățământul de masă